.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر جهاد کشاورزی ؛
حسن عنایتی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: مهدی خلیلی ، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، « حسن عنایتی » را به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب کرد.
حسن عنایتی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از مازندپاج، مهدی خلیلی اظهار کرد: با حکم ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حسن عنایتی کلیجی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد.

 

 وی ادامه داد: در حکم عنایتی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید. توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم"

 

 سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان برای رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در استانی که ملقب به نگین کشاورزی و قلب تپنده کشاورزی ایران است آرزوی موفقیت کرد.

 

 گفتنی است عنایتی از نیروهای مجموعه جهاد کشاورزی است که فعالیت خود را از سطح مراکز جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیریت زراعت سازمان تا معاونت فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی کشور و مشاور معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی به انجام رسانده و از تجربه، درایت و توانمندی لازم برای اداره بزرگترین دستگاه اجرایی استان مازندران برخوردار است.

 

 وی در دوره کوتاه سرپرستی سازمان جهاد کشاورزی مازندران توانست با بسیج همه امکانات و نیروها در اولین تجربه حضور جهاد کشاورزی در تنظیم بازار شب عید و تامین اقلام اساسی سفره خانوار کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.